Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2010 22:43 - Едно писмо, което получателят никога няма да получи
Автор: sunshineee Категория: Лични дневници   
Прочетен: 732 Коментари: 2 Гласове:
3





Отношенията ни приключиха одавна, но според мен ти тепърва ще го осъзнаваш и ще съжаляваш, че си такъв глупак. Загуби единственото нещо, към което си изпитвал нещо истинско. Изпусна го, защото си един страхливец, но те е срам да го признаеш. Сигурна съм, че една сутрин ще се събудиш отново САМ и този път няма да си бъдеш самодостатъчен, ще ти се прийска да се обадиш на някого, ще прехвърлиш номерата в телефонния си указател, търсейки точния човек, ще видиш името ми и нещо ще те опари, толкова жестоко, колкото думите ти опариха мен преди време. Но сега думите ти са просто думи от един непознат, безразличен за мен човек. А аз, както добре знаеш, не се интересувам от мнението на хора, който не ме интересуват. Да, забравих всичко, което някога си ми казвал и добро, и лошо, но за моя радост не забравих как съм се чувставала, след всяка твоя лоша дума, за да не допускам отново това да се случи. Смятам, че ти просто не си достатъчно дорасъл за това което исках аз и не съжалявам, че вече не съм с теб. Докато бях с теб сякаш бял заспала и сънувах най-големия си кошмар, но успях да се събудя и да забрая за теб и всичко свързано с теб, така както сънищата ни избледняват с всяка изминала секунда.

Пожелавам ти всичко най-хубаво. Пожелавам ти някой ден да бъдеш наистина щастлив и да правиш човека до себе си щастлив. Пожелавам ти да пораснеш достатъчно, за да изживееш това.


Написах това, защото знам, че за да продължиш напред, трябва миналото ти наистина да е чисто. Смята, че съм казала всичко, което съм искала и е трябвало да кажа. Знам, че ти никога няма да видиш и прочетеш това, но пред себе си  и за себе си аз знам, че съм свободна и готова да продължа живота си с някой друг, много по-достоен. 


Тагове:   писмо,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здравей, непозната.
20.04.2010 23:19
Причетох поста ти.
Аз поне го виждам едновременно изпълнен и с болка и с оптимизъм.
И с примиреност и с готовност да не потаряш стари грешки.
И със самокритичност, ако щеш дори и с благородство да простиш на другия грешката /грешките/ и да намериш сили да му пожелаеш от сърце да намери щастието си и дори да направи друг/а/ щастлив/а/.
Една дума много ми хареса.
И това е "самодостатъчен".
Силна дума.
Дума, върху която според мен трябва да се замисли мсеки един от нас.
И аз ти благодаря за нея.
Благодаря ти и ти пожелавам успехи.
Самотният в нощта.
цитирай
2. sunshineee - Ами да наистина съм огорчена, но ...
21.04.2010 08:45
Ами да наистина съм огорчена, но винаги съм се старала да гледам напред.
Много благодаря за коментара :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sunshineee
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26324
Постинги: 35
Коментари: 16
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930